Čistenie pleti s Alverde a Essence

Ahojte,
zdravím Vás z novej práce. Konečne mám znova motiváciu písať. Mám režim, svoju stoličku,
svoj stôl s počítačom - stabilné prostredie, ktoré pri písaní potrebujem. 
V hlave mi KONEČNE víria myšlienky, ktoré prekvapivo dávajú zmysel a slová sa samé zoraďujú do viet. Tak poďme túto chvíľu využiť pri publikovaní nového článku.

V tom dnešnom, dám opäť šancu značke Alverde, ktorej som sa snažila, po pár
sklamaniach, v drogérii oblúkom vyhýbať. A vyskúšame aj pásiky na tvár od Essence.




Peeling z rady Beauty and Fruity  obsahuje extrakt z limetky a jablka
a tiež jemné peelingové zrnká a umývacie zložky, ktoré uvoľňujú
z pleti nečistoty a odumreté bunky. Glycerín zas chráni
pleť pred vysušením.




Peeling ma výraznú limetkovú vôňu a je určený na
normálnu a zmiešanú pleť.
Stačí ho naniesť minimum (ako vidíte na fotografii nižšie),
v dlaniach rozpeniť s trochou vody
a jemne premasírovať tvár a krk. 

Funguje výborne a po použití je pleť čistá, svieža a jemná.
Tento produkt sa Alverde vydaril a ak obľubujete 
citrusové vône, bude pre Vás správnou voľbou.

Jediný problém mám so zatváraním viečka, ktoré
mi poväčšine nejde dovrieť a musím ho
zatvárať na niekoľko pokusov.

Pri kúpe ma presvedčila najmä jeho nízka cena,
pretože iné peelingy v drogériách stáli okolo 6 eur a vyššie.

2,99 € / 75 ml




Keď sme pri čistení pleti, nedá mi nespomenúť
pásiky na čierne bodky od Essence.

Obsahujú kyselinu salicylovú a alantoín,
ktoré by mali otvárať póry, ostraňovať nadbytočný maz
a čierne bodky z nosa a jeho okolia.



Balenie obsahuje tri pásiky a otvárate ho na bočnej strane (viď foto).


Pásiky sú z jednej strany textilné a z druhej lesklé.
Pred použitím si môžte tvár napariť, aby sa póry lepšie otvorili. 
Ja som si odlíčenú tvár iba umyla teplou vodou,
pretože na naparovanie nemám veľkú trpezlivosť
a ani mi to nie je extra príjemné, najmä teraz v lete.

Návod na použitie nájdete vo vnútri balenia.

1. namočíte si tvár
2. strhnete z pásika priesvitnú fóliu
3. prilepíte lesklou časťou na navlhčený nos
a 15 minút čakáte na zázrak.



Po 15 minútach trpezlivého čakania som si pásik 
 strhla, čo sa neobišlo bez bolestivých grimás.

Pri bližšom pohľade bolo jasné, že pásik z pórov vytiahol nečistoty,
ktoré ostali na jeho povrchu.
Nebol to pekný pohľad, preto sa mi nezdalo vhodné odfotiť 
a zverejňovať ho, ale to mi dúfam odpustíte.
Pri pravidelnom používaní som už zaznamenala rozdiel a 
póry sú menej viditelné. Takže pásiky od Essence sa určite dostanú
medzi moje top produkty.

Cena: cca 2 eurá

Používate niekorý z horeuvedených produktov? 
Alebo ste stavili na novinku od Balea /pásiky s čiernym uhlím?
Ak áno, budem rada ak sa podelíte o svoje skúsenosti
v komentároch. 

Krásny večer.



Komentáre