Kozmetické nákupy jeseň 2017

Moje septembrové predsavzatie sa naplnilo. Na konci leta som si totiž dala záväzok, že začnem šetriť, miniem kozmetiku, ktorú mám doma a nakúpim iba nevyhnutné. A potom to prišlo! Všade kde som sa pozrela boli obrovské zľavy, a tak sa pre mňa stala nevyhnutnou paletka od The Balm aj makeup od Max factor a vôbec nebolo prekážkou, že ten v akcii vôbec nie je môj odtieň. So všetkým som si hravo poradila. Veď som žena a pokiaľ ide o nákupy nemôže ma nič zaskočiť!

Časť zliav som objavila na stránke vasekupony.sk , kde je aktuálny prehľad o všetkých akciách na známych aj neznámych eshopoch a v kamenných obchodoch. Na stránke si môžte bezplatne skopírovať zľavové kódy, pozrieť akciové letáky alebo natrafiť na výpredaje.

A presne týmto slovom by sa dal zhrnúť celý tento článok. VÝPREDAJE!

Ako prvú som na elnino.sk našla paletku očných tieňov The Balm Nude Tude.
12 farbičiek ukrytých v papierovom retro obale, kde už síce dizajnérom nevyšlo na šaty pre babenky v čudných pózach, ale u mňa doma majú zabezpečené súkromie v zásuvke, ktorá patrí iba mne.

Elnino: 9,96 € 





Ďalším úlovkom bol makeup Max Factor Skin Luminizer Miracle. 
Kryje stredne až vyššie a na pleti vyzerá veľmi prirodzene,
hlavne ak si ho nanesiete beauty hubkou. Má rozjasňujúci efekt, ktorý
ešte násobím primiešaním tekutého rozjasňovača,
 čo vyzerá skvele najmä ak máte unavenú pleť.
(tento trik však nie je vhodný pre tie z Vás, ktoré máte rozšírené póry a akné).
Ako som spomínala vyššie, odtieň je na mňa príliš tmavý, ale zosvetľujem ho
kvapkami od Catrice, ktoré sú na tento účel perfektné.

Elnino: 3,50 € 


Kvapky Prime and Fine sú v DM novinkou.
Nemenia vlastnosti makeupu, iba jeho odtieň,
 takže sa nemusíte obávať, že by Vám urobili na tvári neplechu.
Neoxidujú a pár kvapkami si môžte zosvetliť alebo stmaviť
akýkoľvek tekutý makeup.

DM: 3,80 €





Nedávno sa v stojanoch Essence objavilo mydlo na čistenie štetcov, ktoré
ma ihneď oslovilo svojím obalom v bielo - ružových farbách s rozkošnými plameniakmi. 



Balenie obsahuje "drôtenku" na čistenie štetcov a biele mydlo, ktoré
síce výborne čistí, no má dosť chemický, nepríjemný zápach.
Mydlo bolo iba v limitke a už som ho v stojanoch v DM drogériach nevidela, 
čo naozaj nie je veľká tragédia. 




 Transparentný púder od Rimmel - 
Spočiatku ma vlastnosťami príliš neohúril, ale čím dlhšie ho používam,
tým som si ma väčšmi získava.
Výborne pleť zmatní, a keď sa s ním po pár hodinách
prepúdrujete, budete znova vyzerať bez chybičky.
Je vhodný pre bledšie tváričky,
pretože na pleti zanecháva biely poprašok.


Teta drogéria: 5,50 € v akcii





Odličovacie mlieko od značky Mixa som si dosť obľúbila a to nie len
 vďaka pumpičke, ktorá je veľmi praktická,
ale aj svojou konzistenciou. Pripomína mi mliečka od Garnier.
Odličuje veľmi jemne a hoci musím použiť pri čistení viac tampónov,
moja pleť nie je po odlíčení vôbec podráždená ani začervenalá
ako pri iných produktoch.

Retrodrogéria: 3,99 €






           Na dokonalé dočistenie tváre a krku používam večer Ružovú vodu od Purity Vision
                Je to veľmi všestranný produkt. 100% ružová voda hydratuje a spevňuje pleť 
                                 a je vhodná aj na obklady na oči a fixáciu makeupu. 

                                                             Teta drogéria: 7,99 €



Mnohými blogermi ospevovaný krém od Vichy Slow Age pristál aj v mojom košíku
 po tom, čo som videla ako sa mojej sestre po jeho dvojmesačnom používaní zlepšila pleť.
Hoci moja tvár nie je problematická, rozhodla som sa ho vyskúšať.
Je vhodný pod makeup, pretože sa rýchlo vstrebáva.
Pleť je po použití hebká a vyživená a ani po celom dni nemám suché miesta na tvári.

Notino: 25,50 €




Z nákupov v Rakúsku som si odniesla iba jeden kozmetický produkt a tým je
mono tieň od Maybelline 40 Uptown bronze. Hoci používam v poslednej dobe iba neutrálne
odtiene, táto nádherná jesenná farba ma veľmi zaujala. Je škoda, že pri nanášaní na viečko
sa jeho intenzita značne vytráca a aj to, čo sa Vám podarí preniesť na oči sa počas dňa
zhlukuje do záhybov. 



Po lete som mala chuť na zmenu. Moje svetlohnedé vlasy, ktoré sa po pár umytiach zmenili
na nevýraznú hrču chlpov, som sa rozhodla oživiť tmavou farbou od Loreal v odtieni
412 Ľadové kakao. Výsledok bol napokon tmavší ako som očakávala, ale cítim
sa v tej farbe veľmi dobre. Takže hor sa do temnoty!




Balea dvojfázový odličovač som si kúpila prvý raz a myslím, že sa
rýchlo stane mojou stálicou. Ak Vám nevadí mastnejšia konzistencia produktu
a hľadáte niečo na precízne a rýchle odlíčenie, bez podráždenia a štípania očí
za pár drobných, vyskúšajte ho!




V chladnejších mesiacoch siaham stále častejšie po olejoch a tak 
som sa rozhodla pre odličovací olej od Avon Nutra effects.
Pri večernej starostlivosti je to príjemná zmena. 
Olejček krásne vonia, jemne pení a bez väčšej námahy Vám odlíči a dočistí tvár. 

Avon: 3,20 € 



Od značky Kneipp som ešte toho veľa nevyskúšala, ale zaujal ma
cukrový peeling s argánovým olejom. A poviem Vám je fantastický!
Kupujem ho teraz postupne všetkým kamoškám aj známym v rodine.
Nie len že Vám odstráni odumreté bunky a vyhladí pleť,
ale vďaka oleju Vám ju aj vyživí. 
Ak sa Vám produkt "nedopatrením" dostane do úst, chutí ako sladký koláčik.
Varovanie: Nejesť vo veľkých množstvách!

DM: 1,99 €


Jesenné nákupy ukončíme touto čarovnou lícenkou od značky Bell.
Odtieň 051 má v sebe jemné trblieky, ktoré síce foták na mobile nezachytí,
no určite budú viditeľné pokiaľ sa Vám do tváre oprú slnečné lúče.

Teta drogéria: 1,95 €



A čo pekné ste si kúpili v poslednej dobe Vy?


Komentáre

Zverejnenie komentára